Дебютував у Женеві (Geneva Auto Show) і корейський концепт Hyundai
i-flow. І оскільки i-flow позиціонується компанією як автомобіль класу
D, то із упевненістю можна сказати, що Hyundai i-flow замінить нинішню
Sonata, ставши конкурентом Ford Mondeo, Citroen C5 і VW Passat. Перші
серійні Hyundai i-flow з'являться в європейських салонах дилерів
корейської компанії вже в 2011 році.
Навіть розміри Hyundai i-flow і Sonata дуже схожі. Концепт довжиною 4 780 мм, 1 850 мм шириною, 1 420 мм висотою. Hyundai нема рації продавати одночасно два автомобілі в одному класі. Концепт i-flow або HED-7, був розроблений у Німеччині. В основі дизайну обтічного, аеродинамічного кузова - концепція "рідкої скульптури" (Fluidic Sculpture), якої в найближчому майбутньому Hyundai буде дотримуватися при створенні своїх автомобілів. Це обличчя автомобілів Hyunda, у цей момент втілене в концепті i-flow 2011.
У салоні Hyundai i-flow незвичні нам за формою й змістом, футуристична центральна консоль і панель приладів, вигадливі кермо й сидіння, інноваційні матеріали обробки. І-flow - немов з майбутнього. Імовірно, до моменту запуску серійного виробництва, салон буде виглядати більш звично.
А під капотом Hyundai i-flow 2011 установлений гібридний дизельно-електричний двигун. 1,7 літровий дизель має подвійний турбонаддув. Електродвигун живиться від полімерного літій-іонного акумулятора. Трансмісія має 6 швидкостей з подвійним зчепленням.
Навіть розміри Hyundai i-flow і Sonata дуже схожі. Концепт довжиною 4 780 мм, 1 850 мм шириною, 1 420 мм висотою. Hyundai нема рації продавати одночасно два автомобілі в одному класі. Концепт i-flow або HED-7, був розроблений у Німеччині. В основі дизайну обтічного, аеродинамічного кузова - концепція "рідкої скульптури" (Fluidic Sculpture), якої в найближчому майбутньому Hyundai буде дотримуватися при створенні своїх автомобілів. Це обличчя автомобілів Hyunda, у цей момент втілене в концепті i-flow 2011.
У салоні Hyundai i-flow незвичні нам за формою й змістом, футуристична центральна консоль і панель приладів, вигадливі кермо й сидіння, інноваційні матеріали обробки. І-flow - немов з майбутнього. Імовірно, до моменту запуску серійного виробництва, салон буде виглядати більш звично.
А під капотом Hyundai i-flow 2011 установлений гібридний дизельно-електричний двигун. 1,7 літровий дизель має подвійний турбонаддув. Електродвигун живиться від полімерного літій-іонного акумулятора. Трансмісія має 6 швидкостей з подвійним зчепленням.
Немає коментарів:
Дописати коментар