Експозицію Subaru присвятили 20-річчю моделі Legacy. Саме у Франкфурті відбулася європейська презентація нового покоління цієї моделі. Новинка - плід еволюції Legacy, її не можна назвати революційною. У дизайні збереглися знайомі риси (фірмові радіаторні ґрати), але з'явилися й нові деталі - більші фари. М’язів автомобілю додають розширені колісні арки, спадаюча донизу лінія даху робить його спортивніше. Колісну базу збільшили на 80 мм ( до 2750 мм), а довжину - на 35 мм ( до 4735 мм).
На автошоу можна було побачити також універсал Legacy Wagon і модель підвищеної прохідності Outback. Останній, до речі, показували в розрізі, щоб продемонструвати технічні новинки моделі. Від Legacy він відрізняється захисним пластиковим обваженням по периметру кузова, ґратами радіатора в стилі всешляховика Forester і збільшеним до 220 мм дорожнім просвітом.
У Європі для Legacy і Outback доступні чотири двигуни. Як водиться в Subaru, усі вони оппозитні. Це «четвірки» обсягом 2,0 л (150 к. с.) і 2,5 л (170 к. с), 3, 6-літрова 256-сильна «шістка», а також 2, 0-літровий турбодизель потужністю 150 к. с. Поряд зі ступінчатою механічною й ступенчатою автоматичної трансмісіями пропонують новий варіатор CVT Multitronic. Традиційно, усі модифікації - повнопривідні. Кращому комфорту їзди сприяє нова підвіска на подвійних поперечних важелях. Продажі почнуться наприкінці нинішнього року, вартість самого доступного варіанта складе приблизно 35 тис. євро.
Крім новинок також демонструвалися вже відомі моделі - Justy, сімейство Impreza на чолі з «гарячим» STI, всешляховики Forester і Tribeca.
На автошоу можна було побачити також універсал Legacy Wagon і модель підвищеної прохідності Outback. Останній, до речі, показували в розрізі, щоб продемонструвати технічні новинки моделі. Від Legacy він відрізняється захисним пластиковим обваженням по периметру кузова, ґратами радіатора в стилі всешляховика Forester і збільшеним до 220 мм дорожнім просвітом.
У Європі для Legacy і Outback доступні чотири двигуни. Як водиться в Subaru, усі вони оппозитні. Це «четвірки» обсягом 2,0 л (150 к. с.) і 2,5 л (170 к. с), 3, 6-літрова 256-сильна «шістка», а також 2, 0-літровий турбодизель потужністю 150 к. с. Поряд зі ступінчатою механічною й ступенчатою автоматичної трансмісіями пропонують новий варіатор CVT Multitronic. Традиційно, усі модифікації - повнопривідні. Кращому комфорту їзди сприяє нова підвіска на подвійних поперечних важелях. Продажі почнуться наприкінці нинішнього року, вартість самого доступного варіанта складе приблизно 35 тис. євро.
Крім новинок також демонструвалися вже відомі моделі - Justy, сімейство Impreza на чолі з «гарячим» STI, всешляховики Forester і Tribeca.
Немає коментарів:
Дописати коментар