У понеділок німецька компанія Porsche відсвяткувала 75-у річницю від дня одержання замовлення від Міністерства транспорту Третього рейха на розробку доступного "народного автомобіля" із ціною, порівнянною з вартістю мотоцикла – близько 990 рейхсмарок. Згодом цією машиною став знаменитий Volkswagen Beetle, повномасштабне виробництво цивільних версій якого почалося тільки після Другої світової війни.
На честь ювілею в музеї компанії Porsche буде представлено два унікальні прототипи Volkswagen Beetle, а також рідкі архівні документи й фотографії, що дозволяють простежити історію створення Фердинандом Порше семи компактних машин для різних автовиробників. Відвідувачам музею продемонструють довоєнний прототип Beetle, яким користувався особисто Порше, а також дизельну модифікацію "Жука", побудовану на початку 50-х років минулого століття.
На честь ювілею в музеї компанії Porsche буде представлено два унікальні прототипи Volkswagen Beetle, а також рідкі архівні документи й фотографії, що дозволяють простежити історію створення Фердинандом Порше семи компактних машин для різних автовиробників. Відвідувачам музею продемонструють довоєнний прототип Beetle, яким користувався особисто Порше, а також дизельну модифікацію "Жука", побудовану на початку 50-х років минулого століття.
Немає коментарів:
Дописати коментар