неділя, 1 березня 2015 р.

Porsche Cayenne S

Довгий час компанія Porsche не бажала виходити на ринок позашляховиків, задовольняючи створенням чудових родстерів і купе. Тепер же політика компанії змінилася, результатом чого з'явився Porsche Cayenne – симбіоз комфорту, якості й технічних можливостей. Цілком природно, що Porsche Cayenne не вийшов у єдиній комплектації, і разом з ним з'явилася S-Версія. Рясний снігопад – відмінний привід, щоб випробувати в справі повнопривідний Porsche Cayenne S нового покоління.

П’ятидверний позашляховик чорного антрацитового кольору вражає своїми розмірами й величчю, адже в дійсності він набагато більше, ніж видасться на фотографії.

Передні крила, мудрі фари, розвинені повітрозабірники переднього бампера, характерні припухлості задніх колісних арок виконані в корпоративному стилі Porsche 911 і підкреслюють спортивний імідж автомобіля.

Салон стандартної комплектації зустрічає вивіреною ергономікою водійського місця, натуральною шкірою, відсутністю пластмаси й прекрасною якістю виконання. Високі крісла, зовні зовсім не витончені по формах, але мають чудесний поперековий підпір, регульований і по величині, і по висоті. З Cayenne прекрасна оглядовість – і площа остеклення велика, і зовнішні дзеркала більші, і посадка висока, що дозволяє, до речі, обдивлятися околиці поверх дахів більшості легковиків. Правда, незважаючи на те, що на задньому сидінні Porsche дуже просторо, почуваєш себе скуто. Вивід напрошується сам собою – Porsche Cayenne S призначений для самостійного керування, поїздки без особистого водія собі на втіху.

Замок запалювання перебуває ліворуч від кермової колонки, поручні уздовж центрального тунелю, прилади з напливаючими один на одного циферблатами – характерне рішення для Porsche. Цікава деталь: ключі для машини виконані у вигляді автомобіля Porsche зі світними фарами.

Досить скромний інтер'єр салону вдало пожвавлений елементами в стилі «техно»: зручні ручки-джойстики керування клімат-контролем, вставки «під матовий алюміній». Під написом Porsche, що опускається кришечкою, сховані додаткові клавіші.

В очі, однак, кидається деяка недомовленість. Передня панель занадто плоска, нехитра. Не занадто витончена плоска центральна консоль, більшу частину якої займає значний багатофункціональний екран-навігатор, оточений розсипом кнопок. І блок керування мікрокліматом чомусь розміщений аж унизу та ще постачений занадто дрібною й досить тьмяною індикацією.

Привертає увагу місткий багажник. Дотепер таким багажником не міг похвастати жоден серійний Porsche. Самі по собі піднімальні двері зі склом, що відкриваються окремо, – відмінний розв'язок! Особливий комфорт забезпечує електропривід сидінь, дзеркал. При повороті керма фари повертаються в ту сторону, куди повертаються колеса.

Сподобалася дуже зручна система висадження-посадки: коли глушиш мотор, сидіння від'їжджають назад, кермо піднімається. Крім того, радує, що підлога абсолютно плоска й немає високих виступаючих порогів, про які звичайно брудниться одяг.

Спочатку старт із місця особливо не вразив – здалося навіть, що час набору першої «сотні» у технічних характеристиках трохи зменшене. Але потім згадалося про ручний режим шестиступеневої автоматичної коробки передач, керування якої винесено на кермове колесо (дуже зручно, незважаючи навіть на те, що клавіші перемикання передач вимагають уваги й звички). Двигун став розкручуватися до червоної зони, і в автомобіля начебто відкрився другий подих. До речі, для економії витрати бензину машина рушає не з першої передачі, а із другої. При бажанні, для того, щоб рушити з першої передачі, треба нажати педаль газу сильніше – машина автоматично перемкнеться на першу.

Porsche Cayenne – це машина не для бездоріжжя. На рівних швидкісних магістралях шанувальники марки визнають в Cayenne свій Porsche. Правда, розігнатися – тільки півділа. Непогано б ще й утримати автомобіль, що несеться по снігу на високій швидкості. Але до гальм Porsche не причепишся. Та й на слизьких сніжних поворотах Cayenne S поводиться бездоганно, активно «занирюючи» у поворот завдяки своїй трансмісії ( на відміну від інших позашляховиків, де момент між осями розподіляється нарівно, тут 62 % подається на задні колеса). Система стабілізації PSM активно допомагає припиняти й зноси, і замети. При проковзуванні передніх або задніх коліс блокується багатодискова муфта, яка перерозподіляє крутний момент: у межі на передні або задні колеса може подаватися до 100 % крутного моменту. Крім того, в Porsche за розподілом моменту стежить електронна система, яка пригальмовує колеса, що буксують. А в якості замовленого устаткування пропонується блокуємий задній диференціал.

Разом зі змінами дорожнього просвіту міняється й режим роботи амортизаторів: нормальний, спортивний і комфортний. Porsche Cayenne S наділений достатнім технічним потенціалом, щоб виявити себе у двох особах – адже завданням інженерів було зробити спортивний автомобіль, втративши мінімум у комфорті. Тому, незважаючи на спортивний характер автомобіля, вражає плавність його ходу й проходження навіть самих різких поворотів: Cayenne не їде – він низько летить.

«Захист від дурня» у коробки Porsche своєрідна. По досягненню 6200 об/хв (в «мануальному» режимі) «автомат» сам переходить «нагору», а от на нижні передачі, навіть у режимі Kick-down, переходити не бажає ( потрібно смикати важіль або натискати на клавішу). Але якщо відключити систему стабілізації, то коробка перестане перемикатися самостійно, дозволяючи двигуну «зависати». У цьому уже є щось по-справжньому спортивне. До речі, не забувайте, що в Cayenne S пневматична підвіска з регулюванням по висоті. Під'їхав до перешкоди, надавив на важілець – і «підріс». З'їхав на пристойний асфальт, дав газу, і сам, без нагадування, «присів» до найнижчого рівня, щоб опір повітря й крену в повороті були менше.

Щоб самому спекти хліб, не потрібно місити тісто все це зробить за вас хлібопічка. Цікаві рецепти ви знайдете на цьому сайті про хлібопічки і будете їсти свіжий хліб кожен день.

Немає коментарів:

Дописати коментар