неділя, 4 січня 2015 р.

Maybach скорочує кількість власних представництв

Не секрет, що початок виробництва автомобілів під маркою Maybach стало самим більшим фіаско компанії Mercedes-Benz за останні роки. У той час як основний конкуренти – Rolls Royce і Bentley з кожним роком збільшують власні продажі в ультрарозкішному сегменті, попит на Maybach неухильно знижується – з 2002 року компанії вдалося реалізувати всього близько 800 автомобілів. У підсумку, керівники збиткового підрозділу прийняли розв'язок скоротити вдвічі кількість дилерських представництв у США, з 71 до 29.

Багато з дилерів, що продають Mercedes, пропонують також автомобілі марки Maybach, і всім з них довелося розщедритися на суму близько напівмільйона доларів для того, щоб стати представником цього luxury бренда. І це при тому, що торішні продажі Maybach у США склали всього 146 авто, замість запланованих 600.

В інтерв'ю Automotive News шеф американського представництва Mercedes Ернст Ліб (Ernst Lieb) заявив про те, що всім дилерам, яких торкнеться рішення відмовитися від продажів Maybach, буде виплачена компенсація. Тільки вона навряд чи покриє всі витрати, понесені представниками. Так, один з дилерів, що продав усього сім машин за п'ять років, розповів про те, що його витрати на шоурум, демонстраційний автомобіль і склад запасних частин склали колосальну суму, і не йдуть ні в яке порівняння зі скромним доходом від продажу Maybach.

Основною причиною всіх лих Maybach є те, що по суті це той же трохи "роздутий" Mercedes, що пропонується за значною ціною. Maybach практично не пропонує нічого нового, що клієнт не зміг би знайти в повністю обладнаному Mercedes S-класу.

Немає коментарів:

Дописати коментар